باربری اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان

بسته بندی اثاثیه منزل جهت اسباب کشی

بسته بندی اثاثیه منزل اصفهان را از شرکت ظریف بار بخواهید. ما با داشتن تیمی حرفه ای، ابزارآلات تخصصی و دارا بودن اتوبارهای مجهز در خدمت شما هستیم تا بتوانیم در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن اثاثیه منزل، محل کار، کارگاه و… شما را بسته بندی نموده و به محل مورد نظر انتقال دهیم.

این را نیز در نظر داشته باشید که در تمامی امور و از زمان ثبت قرارداد مسئولیت تمامی اثاثیه ، بارها و وسائل به عهده شرکت می باشد و این اتوبار با مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل کشور و سابقه چندین ساله ، بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد. همچنین می توانید جهت سفارش ساخت کارتن برای بسته بندی با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس شرکت ظریف بار اصفهان

09130912185

 

حال اگر میخواهید با نحوه کار تیم ما بیشتر آشنا شوید حتما تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تجربه و اطلاع کافی از روش بسته بندی اثاثیه منزل اصفهان و اینکه چه نوع جعبه یا کارتنی برای حمل هرکدام از لوازم و وسائل در حین اسباب کشی مناسب هستند ، در نتیجه سالها فعالیت بدست می آید. اینکه چه بسته بندی مناسب چه وسیله‌ای است می‌تواند به روند کار باربری سرعت بخشد و از حوادث ناگوار جلوگیری کند. اسباب کشی موفق در گرو همکاری، دقت، سرعت عمل و تسلط بر کلیه‌ امور در این زمینه است. دقت داشته باشید کمی زودتر از موعد جابجایی منزل در خصوص چگونگی انجام آن تحقیق و بررسی کنید، در روز موعود به آسانی و در کمترین زمان به مقصد خواهید رسید.

بسته بندی حرفه ای بار و اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل یا محل کار ، اهمیت زیادی در حمل بار و اسباب کشی دارد و باید توسط کارگر ماهر و با استفاده از تجهیزات مخصوص بسته بندی انجام شود.  اسباب کشی معمولا جزو کارهای سخت ، وقت گیر و طاقت فرسا تلقی می شود. یکی از سخترین قسمت های آن نیز ، بسته بندی اثاثیه بصورت اصولی و ضد ضربه کردن آنها است.

اثاثیه منزل هرکدام ابعاد و وضعیت متفاوتی دارند و به همین دلیل بسته بندی لباسشویی ، لوستر ، ظروف شکستنی ، پیانو و آلات موسیقی ، یخچال ، کامپیوتر ، مبلمان ، میز ناهارخوری ، لباس و پوشاک و لوازم سنگین با هم تفاوت های زیادی دارد. بسته بندی اثاثیه یکی از حیاتی ترین اقدامات پیش از باربری است و اگرچه امکان دارد هزینه هایی نیز داشته باشد ، اما خسارت و آسیب در حین اسباب کشی را به صفر می رساند.

 

طبق تجربه می توان گفت درصورتی که بسته بندی اسباب و اثاثیه و تجهیزات منزل یا شرکت درست و اصولی انجام نشود ، نتایج ناگواری را به همراه خواهد داشت.

پس بهتر است قبل از انجام اسباب کشی ، برای آنکه در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنید و وسایل را از آسیب های احتمالی دور بدارید ، از یک شرکت حمل و بسته بندی معتبر کمک بگیرید.

ظریف بار، شرکتی دارای مجوز در امور حمل و نقل که با برخورداری از نیروی کار و کارگران ماهر ، تمام فرآیندهای مربوط به اسباب

کشی و باربری را بصورت کاملا تضمینی و با کمترین هزینه انجام می دهد.

بسته بندی ظروف شیشه ای و چینی

بخش زیادی از اسباب و وسائل منزل ، مربوط به ظروف شیشه ای و چینی می باشد. حمل و بسته بندی اثاثیه شکستنی باید با ظرافت خاص انجام شود تا مانع از آسیب در حین جابجایی شود.

در گام اول برای بسته بندی ظروف شیشه ای ، آنها را جمع آوری کنید و جعبه های مقوایی محکم را به آنها اختصاص دهید

سپس برای درزبندی و محکم کاری ، حتما درز کارتن را با نوارچسب ببندید. برای پر کردن کف جعبه و جلوگیری از ضربه های احتمالی که از زیر وارد می شود ، از کاغذ باطله و روزنامه یا خرده کاغذ استفاده نمایید تا تقریبا ۱۰ سانتی متر از سطح زیرین فاصله بگیرد.

حالا میتوانید شروع به پر کردن جعبه نمایید. ابتدا ظروف بزرگتر را پایین و روی آن ظروف شکستنی کوچکتر را بچینید. فضاهای خالی میان ظروف شیشه ای را با کاغذ پر کنید و میان ظروف و دیواره جعبه برای محافظت بیشتر حتما کاغذ مچاله شده قرار دهید.

 

بسته بندی اثاثیه منزل اصفهان ( ظروف شکستنی)

در چهار طرف جعبه که معمولا ظروف شیشه ای به سختی قرار می گیرند ، قراردادن لیوان یا قندان بهترین گزینه است.

سعی کنید هر ظرف شکستنی و شیشه ای را که با کاغذ می پوشانید ، حتما با یک دور پیچیدن چسب محکم کنید.

نکته ای که در اینگونه بسته بندی اثاثیه اهمیت دارد، ثبت نشانه با خودکار یا ماژیک بر روی بسته بندی است. تا هم کارگر در حین جابجایی کاملا از محتویات جعبه آگاه باشد و هم خود شما در موقع دریافت بار بدانید که چگونه بسته را باز و ظروف چینی را خارج کنید.

سعی کنید وزن هر جعبه بیشتر از ۱۰ کیلو نشود ، اگرچه این عدد تا ۱۵ کیلو که توسط یک انسان عادی نیز قابل جابجایی است ایرادی ندارد. سنگین شدن جعبه ، امکان افتادن یا خسارت را افزایش می دهد.

حمل و بسته بندی گلدان و گیاهان منزل

بخش دیگری از اثاثیه منزل که نیاز به دقت در جابجایی دارد ، گلدان ها و گل و گیاهان آپارتمانی هستند. باتوجه به وزن و حجم گیاه یا گلدان ، بسته بندی آنها نیز متغیر است. البته شاید برخی از آنها نیاز به بسته بندی نداشته باشند ، اما گلدان های کوچک را برای اینکه آسیب کمتری به آنها وارد شود می توانید درون جعبه قرار دهید. گلدانهای بزرگتر را می توان با سلفون کشیدن روی آن نیز جابجا کرد ، اما در جعبه قراردادن آنها نیز می تواند امنیت را بالاتر ببرد.

دقت کنید برای جلوگیری از پژمردگی گیاهان ، به آنها آب کافی بدهید تا در زمان ۳ تا ۴ ساعته باربری مشکلی پیش نیاید.

اگر نیاز است که گیاهی را از خاک باغچه خارج کنید ، حتما از قبل برنامه ریزی داشته باشید. برخی از گل و گیاهان آپارتمانی بسیار آسیب پذیر هستند و با کوچکترین ضربه ای می شکنند ، حتما در حین باربری به کارگران اطلاع دهید که مراقب باشند.

حتی الامکان گیاهان را چند ساعت مانده به اسباب کشی درون جعبه قرار داده و درون جعبه را مرطوب کنید. با علامت بزرگ جعبه های بسته بندی مربوط به گیاهان و گلدان ها را مشخص نمایید.

نحوه حمل و بسته بندی یخچال

نحوه حمل و بسته بندی یخچال

یخچال به عنوان جز اساسی در اثاثیه منازل دردسرهای فراوانی را در زمان اسباب کشی ایجاد می کند. به ویژه یخچال های بزرگ ساید بای ساید که جز دشوارترین بخش های حمل ، باربری و بسته بندی اثاثیه است. معمولا کارتن اصلی یخچال به علت بزرگ بودن را دور می اندازیم و در زمان اسباب کشی به یک جعبه بزرگ و مناسب برای آن نیاز داریم. برای جابجایی یخچال ساید بای ساید و به دلیل سنگینی آن ، حتما باید آن را کاملا باز کرد و از طبقات بالا به پایین منتقل نمود و پس از آن و سرهم بندی می توان بسته بندی را انجام داد.

برای جابه جایی و بسته بندی یخچال حتما از یک روز قبل آن را خاموش کرده و درون آن را کاملا تمیز نمایید. طبقات را خارج کرده و در جعبه ای مجزا قرار دهید. یک نکته مهم در هنگام حمل یخچال ، جمع کردن کابل برق پشت آن است. همچنین قبل از حمل ساید بای ساید ، لوله و اتصالات پشت دستگاه را جدا نمایید.
جهت جلوگیری از وارد شدن هرگونه ضربه و خسارت به یخچال ، از ضربه گیر و فوم درون جعبه استفاده کنید. یخچال بخشی گرانقیمت از اثاثیه منزل است و حمل آن باید با دقت و توسط کارگر و اتوبار کاملا مجرب انجام شود.

بسته بندی کامپیوتر،موبایل،تبلت و لپ تاپ

­رایانه های شخصی ، تبلت  و لپتاپ  ، مانیتور بسیار گرانقیمت هستند و آسیب آنها در زمان باربری و اسباب کشی بسیار ناراحت کننده است. اما نگران نباشید ، اگر یک اتوبار باتجربه وظیفه انجام اسباب کشی شما را به عهده گرفته باشد ، به خوبی می داند که کامپیوتر باید جز اولویت های بسته بندی اثاثیه باشد. باید محکم ترین جبعه که با استفاده از مقوای ضخیم ساخته شده را به این نوع وسائل اختصاص دهید. لوازم جانبی ، کابل ها ، موس ، مانیتور را کاملا جدا کرده و در یک بسته جداگانه قرار دهید.

بخش های اصلی کامپیوتر یا لوازم جانبی را درون پلاستیک حبابدارد قرار داده تا مطمئن شوید که کمالا ضدضربه هستند. فوم و یونولیت هم گزینه مناسبی برای قطعات سخت افزاری در حین جابجایی است. حتما روی کارتن کامپوتر برچسب شکستنی بزنید تا کارگر در حین جابجایی بداند که باید بیشتر احتیاط کند. معمولا اگر بسته بندی اثاثیه توسط پرسنل ما انجام شود تمامی این موارد را مو به مو اجرا می کنیم و جای نگرانی برای شما نخواهد بود.

سعی کنید قطعات جانبی را طوری در جعبه ها تقسیم کنید که یگ جعبه بیش از حد سنگین نشود.  حتی برخی از دستگاه های حساس را می توانید با اتومبیل شخصی خود حمل نمایید

بسته بندی آلات موسیقی جهت حمل ایمن

چرا که این بخش از مطلب مخصوص افراد علاقه‌ مند به موسیقی است که در منزل سازهایی نظیر پیانو نگهداری می ‌کنند. پس راهکارهایی برای حمل این نوع وسائل در بسته بندی اثاثیه ارائه می دهیم.

بهتر است جهت انتقال ساز خود به مکانی دیگر از چند نفر کمک بگیرید؛ چرا که دست تنها ممکن است به ساز خود آسیب وارد کنید.

پیش از جابجایی طول و عرض ساز خود را به وسیله متر اندازه‌گیری کرده و از عبور ساز از چارچوب درب اطمینان حاصل نمایید.

جهت ضد ضربه کردن ساز تمامی دیواره خارجی آن را با پوشال کاغذی پوشانده و در جعبه خود قرار دهید، سپس آن را داخل جعبه مخصوص حمل بار بگذارید.

سیم سازهایی نظیر گیتار، تار و سه تار را پیش از بسته بندی شل نمایید تا در اثر تکان و در طول راه آسیب نبیند.

مطابق اصول بسته بندی اثاثیه ، جهت اطمینان بیشتر بر روی جعبه سازها برچسب مخصوص شکستنی نصب نمایید.

چرخ‌ های ساز پیانوی خود را پس بارگیری قفل نمایید.

پس از مرحله بارگیری از عدم قرار گیری سایر اثاثیه بر روی ساز خود اطمینان حاصل نمایید.

جهت حمل ساز به داخل ماشین، از چرخ قرقره‌ای استفاده نمایید.

بسته بندی و حمل پیانو

سازهای بزرگ نظیر پیانو هنگام حمل و نقل نیازمند دقت و تجربه بالای کارگران حمل بار هستند. جهت حمل ساز پیانو می‌بایست ساز را با بسته بندی مناسب و مقاوم جهت پوشش کلیه کلیدها و درب و پایه‌ها در مقابل ضربات احتمالی عایق کرد. اگر دقت لازم حین بسته بندی، حمل و جابجایی پیانو به کار گرفته نشود، صدمات و خسارات زیادی متوجه مشتری، کارگران و شرکت حمل بار خواهد شد.

بسته بندی لباسشویی جهت باربری

ماشین لباسشویی از جمله وسایلی است که پیش از روز اسباب‌ کشی و مرحله نهایی بسته بندی اثاثیه می ‌بایست جهت حمل و نقل آماده شود. اگر  قصد اسباب کشی دارید، مطلب زیر را جهت  داشتن حمل و نقلی ایمن دنبال کنید:

بهتر است پیش از فرا رسیدن روز باربری، ماشی لباسشویی خود را خالی از هرگونه لباس کنید.

پیش از مرحله بسته بندی، جهت پاکیزه شدن مخزن، ماشین لباسشویی خود را یک دور بدون لباس روشن کرده و اجازه دهید  فرآیند شستشو به طور کامل طی شود. پس از آن درب ماشین لباسشویی را کامل باز گذاشته تا محفظه به طور کامل خشک شود.

با چرخاندن شیر فلکه سرد و گرم که در پشت ماشین لباسشویی قرار دارد، مخزن را به طور کامل خالی کنید.

شیلنگ آب سرد و گرم را که به شیر فلکه اصلی متصل است جدا کنید و سپس شیلنگ‌ها و شیلنگ مخصوص آبکشی را از ماشین جدا سازید.

فراموش نکنید بدنه ماشین لباسشویی را با دستمالی مناسب تمیز کنید و تنظیمات آن را بر روی قفل شستشو قرار دهید.

سیم رابط را به بدنه ماشین چسبانده تا هنگام حمل و نقل دست و پا گیر نباشد.

جهت جلوگیری از ضربه و خراشیدگی، ماشین لباسشویی را با فوم ‌های ضربه گیر بپوشانید.

جهت انتقال راحت ماشین به درون خودروی باربری از چرخ‌ های قرقره ‌ای استفاده کنید.

بسته بندی اثاثیه سنگین و بزرگ

بسته بندی اثاثیه سنگین از سخت ‌ترین و حساس ‌ترین مراحل جابجایی می‌باشد. چرا که در صورت بسته بندی نادرست، فرآیند حمل و نقل نفسگیر شده و ممکن است به کالا، کارگران و شرکت باربری خسارات سنگینی وارد شود. دقت در بسته بندی و استفاده لوازم با کیفیت جهت ضد ضربه نمودن اثاثیه،  سبب حمل و نقل آسان وسایل توسط کارگران شرکت‌های باربری خواهد شد. لذا برای داشتن حمل و نقل ایمن و بدون کمترین آسیب، خدمات بسته بندی خود را به شرکت‌های باربری بسپارید.

نکات مهم و کاربردی جهت بسته بندی کالاهای سنگین:

وسایل سنگینی که اجزای آن‌ها قابل جداسازی هستند را از هم تفکیک کرده و به صورت جدا بسته بندی کنید

استفاده از کارتن‌های چند لایه و مستحکم جهت حمل بارهای سنگین

استفاده از نایلون‌های ضخیم و حباب‌دار

استفاده از لوازم بسته بندی متفاوت از جمله ضربه‌گیرهای مختلف، چسب‌های مخصوص، کارتن‌های مستحکم

اصول بسته بندی مناسب جهت اسباب کشی در اصفهان

بسته بندی مناسب در فرآیند باربری جز اصول حفظ سلامت لوازم و اثاثیه منزل از شروع تا تحویل به مقصد است. انجام صحیح این امر نیازمند مراحلی است که می‌بایست به درستی و با دقت انجام شود. اگر حین بسته بندی اقلام منزل از لوازم بسته بندی نامناسب استفاده شود، ممکن است آسیب‌های فراوانی به بار وارد شود.

اصول بسته بندی مناسب جهت اسباب کشی به طوری است که باید وسایل به صورت جداگانه بسته بندی شوند

به همین سبب شرکت‌های باربری تسهیلات ویژه‌ای جهت رفاه حال مشتریان و همچین حمل و نقل سریع و ایمن کالا و لوازم خانه آ‌ها در نظر گرفته‌اند. تسهیلاتی نظیر:

  • کارتن‌های مقاوم و چند لایه جهت حمل اثاثیه شکستنی
  • ضربه‌گیرها (وکیوم)
  • استفاده از کاتن‌ های دارای رگال جهت حمل البسه و پوشاک
  • کاورهای مناسب رختخواب
  • چسب‌های مخصوص بسته بندی

استفاده از لوازم محافظتی و عایق مناسب برای هر وسیله‌ای امر مهمی در فرآیند باربری به شمار می‌آید. به همین سبب متخصصان امر در زمینه باربری و حمل اثاثیه منزل با انتخاب بسته بندی مناسب از هرگونه آسیب احتمالی به لوازم شما پیشگیری می‌کنند. باید توجه داشت در صورت استفاده از نوارهای لاستیکی غیر استاندارد احتمال پارگی در حین جابجایی و ایجاد مشکل برای کارگران باربری وجود دارد و یا بسته بندی نامناسب و ایمن ممکن است در میان مسیر حمل پاره شود و یا خطر سقوط را در پی داشته باشد و کارگران را دچار آسیب کند.

به همین سبب آگاهی فردی که وظیفه‌ی بسته بندی و حمل بار را دارد در خصوص چگونگی انجام صحیح این امر، بسیار مهم است.

در انتخاب بسته بندی اثاثیه باید به فاکتورهای مهم زیر توجه کرد:

  • سازگاری با محیط زیست
  • ضد ضربه بودن و محافظت کافی از محصولات
  • کیفیت استاندارد
  • قابلیت درج اطلاعات محصول بر روی بسته بندی
  • ابعاد و وزن و رنگ مناسب
  • خوش دست بودن و راحتی در حمل و نقل
  • عایق در مقابل باد و باران و شرایط مختلف آب و هوا و دمای مختلف
  • قابلیت نگهداری محصول در زمان‌های طولانی

در صورت استفاده از خدمات باربری شرکت‌های حمل و نقل، بهتر است از خدمات بسته بندی شرکت نیز جهت بسته بندی ایمن و حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

کارتن مناسب برای بسته بندی اثاثیه منزل

اسباب کشی شامل مجموعه فعالیت‌هایی است که جهت موفقیت در امر باربری در کنار یکدیگر صورت می‌گیرد. یکی از مهمترین نکاتی که در این فرآیند بایستی در نظر گرفته شود، انتخاب کارتن مناسب و مقاوم جهت حمل آسوده بار است. در این بخش از مقاله به معرفی کارتن‌های مناسب حمل اثاثیه می‌پردازیم. با آگاهی از نظر کارشناسان امر، اطلاعات مفیدی در خصوص استفاده از کارتن مناسب هر وسیله بدست خواهید آورد. شرکت باربری اصفهان ظریف بار بصورت کاملا حرفه ای از صفر تا صد اسباب کشی منزل در کنار شما عزیزان میباشد

کارتن محکم جهت اسباب کشی

کارتن‌ها بر اساس میزان وزن کالا به سه دسته تقسیم می‌شوند:

کارتن‌ ویژه حمل لوازم سبک

این کارتن‌ها مناسب حمل وسایل سبک وزن منزل هستند؛ مانند البسه، بالشت‌ها و هر وسیله سبک دیگری. لازم به ذکر است شما می‌توانید با قرار دادن چند کالای سبک درون یک کارتن آن را به آسانی حمل کنید.

کارتن‌ ویژه حمل و بسته بندی اثاثیه سنگین

جهت حمل لوازم سنگین می‌بایست از کارتن‌های چند لایه و مقاوم جهت بسته بندی استفاده کرد. این نوع کارتن‌ها جهت حمل لوازم و ظروف شکستنی که نیازمند احتیاط بالایی در حمل و نقل هستند، مناسب می‌باشند. این گروه کارتن‌ها در سایزها و ابعاد متنوع قابل تهیه هستند.

کارتن اصل هر کالا (کارتن‌های شرکتی)

حتما به هنگام خرید هر محصولی دقت کرده‌اید که فروشنده کالا را درون جعبه مخصوص خود کالا قرار داده و به دست شما سپرده است. در این مواقع بهتر است پس از باز کردن محصول، جعبه را جهت انجام جابجایی‌های احتمالی در انبار منزل خود نگهداری کنید. جهت صرفه جویی در جا نیز می‌توانید کارتن را از یک طرف باز کرده و بر روی هم قرار دهید. بسته بندی اصلی هر محصول می‌تواند پوشش و عایق مناسبی جهت جابجایی ایمن آن محصول می‌باشد.

بهترین روش بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی

یکی از مهمترین مراحل باربری، بسته بندی لوازم است. در صورتی که مایل هستید مسئولیت بسته بندی لوازم منزل را خود بر عهده بگیرید، دانستن چند نکته در این زمینه خالی از لطف نیست؛ در ادامه مقاله راه‌کارهایی جهت استفاده از بسته بندی مناسب هر کالا به شما ارائه خواهد شد:

اهمیت استحکام بسته بندی

اگر لوازم خود را درون کارتن قرار می‌دهید، از استحکام آن اطمینان حاصل کرده و هر چهار طرف کارتن را با چسب پهن بپوشانید. به این ترتیب بسته بندی اثاثیه بسیار مقاوم ‌تر خواهد بود و برای مدت طولانی‌تری کالای شما را محفوظ نگه می‌دارد.

نصب برچسب بر روی جعبه‌ها

جهت سهولت در شناسایی محتویات جعبه‌ها، با یک ماژیک خوانا و مناسب، اسم محتوی جعبه را بر روی آن بنویسید تا هنگام باز کردن جعبه‌ها دچار سردرگمی نشوید.

انواع مختلف جعبه را تهیه کنید

از نیازهای اولیه باربری، در اختیار داشتن کارتن‌‌هایی با ابعاد متفاوت برای بسته بندی لوازم کوچک و بزرگ مختلف است. برای ساخت می توانید به سریع بار اطلاع دهید تا در اسرع وقت برای شما انواع مختلف جعبه با ابعاد متفاوت را بسازیم.

سایر ملزومات جانبی

سایر ملزوماتی که در اختیار داشتن آن‌ها سبب سهولت در انجام بسته بندی می‌شود: فوم‌های ضربه‌گیر، نایلون‌های حباب‌دار، کارتن‌های دارای رگال جهت حمل البسه، ساک‌های زیپ‌دار مخصوص حمل کالای خواب و …

ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل اصفهان با کمترین هزینه

از جمله مشکلاتی که همواره در طول اسباب کشی سر راه مشتریان قرار می‌گیرد، عدم آشنایی با بسته بندی کردن لوازم است. ما این کار را با کمترین هزینه انجام می دهیم. جابجایی‌های پیاپی وجود این مشکل را پررنگ‌تر می‌کند. بسته بندی صحیح وسایل به شکلی که کمترین جا را اشغال کنند و کمترین آسیب متوجه‌شان باشد، نیازمند تجربه و مهارت بالایی است. در صورتی که با این امر آشنایی ندارید، می‌توانید خدمات بسته بندی محصولات را به شرکت‌های باربری بسپارید.

فرآیند بسته بندی کردن لوازم منزل نیازمند صبر و حوصله بسیاری است. برای شروع می‌بایست لوازم مورد نیاز نظیر چسب، قیچی، طناب، پارچه و پتو، تعداد مناسبی کارتن مستحکم  در ابعاد متفاوت و همچنین پلاستیک‌های حباب‌دار را در اختیار داشته‌ باشید. لباس‌ها را ی‌توانید داخل ساک‌های زیپ‌دار دار قرار هید. جهت بسته بندی اقلام شکستنی نظیر آینه، شیشه میز و مبلمان منزل می‌توانید از نایلون‌های ضد ضربه استفاده کنید.

در صورت نداشتن اطلاعات و وقت کافی جهت بسته بندی لوازم منزل خود، می‌توانید این امر را به شرکت‌های خدمات باربری بسپارید تا در کمترین هزینه ، وقت و با مناسب ترین روش‌ها و برترین لوازم بسته بندی شما را در فرآیند جابجایی یاری رسانند. در این صورت شما قادر خواهید بود تا با آرامش به مابقی کارهای اسباب کشی بپردازید و از هرگونه آسیب به لوازم خود نیز جلوگیری کرده‌اید.

حمل اثاثیه منزل اصفهان

نظافت پس از حمل و بسته بندی اثاثیه

جهت سهولت بسته بندی توسط شرکت‌ های باربری، پیش از درخواست نیرو و تماس با شرکت‌، اتاق خود را از حالت شلوغ و آشفته در بیاورید. این کار به منظم پیش رفتن بسته بندی محصولات کمک بزرگی می ‌کند. کارهایی که پیش از تماس با شرکت باربری بایستی انجام دهید:

  • به اتاق خود نظم داده و جای هرچیز را بدانید
  • در صورت لزوم وسایلی که دیگر به آن‌ها احتیاج ندارید را برای فروش بگذارید.
  • بسته بندی وسایل اتاق را از لوازم کوچک چون قاب عکس و کتاب‌ها شروع کنید.
  • برای بسته بندی کالای خواب نظیر بالشت و پتو و پرده‌ها چند جعبه بزرگ پیدا کنید.
  • نام گذاری محتویات جعبه‌ها فراموش نشود
  • جهت حمل اثاثیه بزرگ اتاق، از کوچکترین آن‌ها مانند صندلی شروع کنید
  • در صورت لزوم، پس از تخلیه کامل اتاق، میخ‌های دیوار را از جا درآورده و محل آن را با کچ سفید پر کنید
  • کفپوش اتاق هم جارو زده می شود

سعی کنید هنگام اسباب کشی به خود کمی استراحت دهید تا نیروی کافی برای ادامه ماجرا داشته باشید. در صورتی زمان کافی برای جابجایی دارید با آرامش کارهای خود را انجام دهید. وسایل خود را بررسی کنید و هر آنچه نیاز ندارید به افراد نیازمند دهید و یا بفروشید. در این حین لوازمی دم دست خود لازم خواهید داشت که شامل لیست زیر می‌شود:

  • سبد و جعبه
  • ماژیک برای نام گذاری جعبه‌ ها
  • بخارشو و زمین شو در صورتی که می‌خواهید کف را تمیز کنید
  • آب گرم
  • دستمال
  • یک دست لباس راحت و ترجیحا کهنه

4 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *