اسباب کشی در کرونا

چگونه با خیال راحت در کرونا اسباب کشی کنیم؟

برای اسباب کشی در کرونا باید به نکات بهداشتی برای سلامتی توجه ویژه داشت، زیرا دلیل تعداد زیاد اشیا و وسیله احتمال انتقال ویروس از یک وسیله به وسیله‌ی دیگر حین جا به جایی ممکن است. حمل اثاثیه منزل در اصفهان اگر توسط تیم خوب و پر انرژی ظریف بار اصفهان انجام شود اصلا نگران هیچ چیز نباشید و با خیال راحت تمام کارها را به این شرکت باربری در اصفهان باتجربه بسپاریدبرای اسباب کشی در کرونا بهتر است بچه‌ها و افراد میانسال دخالتی نداشته باشند و حتی الامکان در محیط اسباب کشی قرار نگیرند، تا در معرض ویروس احتمالی قرار نگیرند.

قبل از ورود به محل جدید تمام نقاط را ضدعفونی کنید. افراد هنگام اسباب کشی باید لباس مخصوص به تن داشته باشند و تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند. استفاده از دستکش و ماسک یک مورد بسیار ضروری در زمان اسباب کشی در کرونا است. بهتر است هنگام اسباب کشی از خوردن و آشامیدن پرهیز کرد. هنگام جا به جایی اشیا بهتر است آنها را به صورتمان نزدیک نکنیم. بهتر است هر کسی قسمت مربوط به خود را انجام دهد تا تداخل در رفت و آمد ها ایجاد نشود و فاصله‌ی اجتماعی رعایت شود. بعد از اتمام اسباب کشی تمام تجهیزات استفاده شده و محل را ضدعفونی کنید و وسیله‌های قابل شستشو را با مواد مخصوص بشویید. تجهیزاتی که قابل شست و شو نیستند را با الکل ضدعفونی کنید. اسباب کشی در کرونا هزینه‌های اضافی نسبت به زمان عادی دارد اما این هزینه‌ها در مقابل سلامتی اعضای خانواده خیلی بی مقدار است. پلاستیک حباب دار باعث حفظ وسایل در هنگام اسباب کشی می‌شود، برای تهیه پلاستیک حبابدار به لینک قبل مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید : وانت تلفنی اصفهان

بیشتر بخوانید : نیسان بار اصفهان

پروتکل‌های استفاده از کارتن اسباب کشی

اسباب کشی بدون کارتن اسباب کشی کاری بسیار مشکل است بسته بندی وسیله‌ها در کارتن بهترین کاری است که در اسباب کشی می‌شود انجام داد. در شرایط شیوع کرونا باید پروتکل‌های استفاده از کارتن برای اسباب کشی را رعایت کنیم. یکی از این پروتکل‌ها استفاده از کارتن نو برای اسباب کشی است، زیرا با این کار دیگر نیاز نیست نگران آلوده بودن کارتن‌ها باشیم. از طرفی کارتن‌ها به دلیل جنس آنها قابل ضد عفونی کردن با مایعات نیستند، پس تا جایی که ممکن است باید بقیه وسیله‌ها را ضد عفونی کرد تا احتمال پخش شدن ویروس کمتر شود. بعد از بسته بندی اشیا ضد عفونی شده و قرار دادن آنها درون کارتن‌ها و بستن کارتن‌ها آنها را با سلفون یا نایلون کاور کنیم، با این کار بعد از حمل و جا به جایی می‌توان کارتن‌ها را با الکل ضدعفونی کرد تا اگر در هنگام جا به جایی به ویروس آلوده شده باشند، پاک شوند.

پروتکل‌های استفاده از پلاستیک حبابدار

استفاده از پلاستیک حبابدار یکی از بهترین گزینه‌ها برای اسباب کشی در کرونا است. این نایلون‌ها علاوه بر محافظت از وسیله‌ها و اشیا به راحتی قابل ضدعفونی و شست و شو هستند و این ویژگی باعث شده کاربرد آنها در ایام شیوع کرونا بیشتر شود. بهتر است با هزینه کردن و خرید تجهیزات نو از قبیل کارتن و پلاستیک‌های حبابدار نو سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنید.

اسباب کشی در کرونا با ظریف بار اصفهان

ضد عفونی محل

خلاصه نکات این مطلب و اسباب کشی در کرونا

سلامتی مهمترین دارایی هر انسان است که با هیچ چیز دیگری قابل معاوضه نیست. اکنون که با شیوع بیماری کرونا تمام کارهای روزانه و عادی ما با مشکل روبرو است، اسباب کشی سخت‌تر از روزهای قبل است و باید در نظر داشت که این کار با حجم وسیعی از اشیا و جا به جایی چقدر مشکل تر می‌شود و احتمال پخش شدن ویروس را بیشتر می‌کند. اما برای انجام هر کاری اگر نکات بهداشتی و ایمنی آن به درستی انجام شود جای هیچ نگرانی نیست، اسباب کشی در کرونا هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاری راحت و آسان است کافی است اصول بهداشتی را با دقت رعایت کنیم تا خود و دیگران از این بیماری در امان باشیم. از جمله نکات بسیار مهم که رعایت آنها بسیار حیاتی و ضروری است باید به موارد زیر اشاره کرد:

ضد عفونی کردن اشیا قبل از بسته بندی

ضد عفونی مکان جدید قبل ورود

ضد عفونی کردن مکان بعد از تخلیه

استخدام افراد متخصص و بامسئولیت

استفاده از وسیله‌ی نقلیه مطمئن

تهیه مواد ضد عفونی و ماسک و دستکش به مقدار کافی

پوشش مناسب برای افراد که اثاثیه‌ها را حمل می‌کنند.

استفاده از کارتن‌های نو برای اسباب کشی

استفاده از تجهیزات قابل ضد عفونی مانند پلاستیک‌های حبابدار

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *