حمل اثاثیه منزل راحت در اصفهان | ظریف بار اصفهان

چگونه حمل اثاثیه منزل راحت در اصفهان داشته باشیم ؟

اگر میخواهید بدانید چگونه حمل اثاثیه منزل راحت در اصفهان داشته باشید با شرکت حمل اثاثیه منزل ظریف بار همراه باشید

چهار بخش مورد بحث عبارتند از:

پرسش و پاسخ هایی در زمینه ایجاد آمادگی لازم برای اسباب کشی،

اسباب کشی توسط خودتان،

استفاده از یک شرکت باربری برای اسباب کشی و لذت بردن از محیط اجتماعی خانه جدید.

تلفن تماس شبانه روزی شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان حتی تعطیلات

09130073558

اسباب کشی می تواند یکی از هیجان انگیز ترین، و در عین حال پر دغدغه ترین تجربیات زندگی شما باشد. برای یک اسباب کشی بی دردسر، داشتن یک برنامه خوب و پیش بردن آن طبق یک برنامه زمانی معین لازم است. برای برطرف کردن هرگونه مشکل که ممکن است در حین کار پیش بیاید نیاز به تمرکز، خوب کار کردن و اندکی آینده نگری است. می توانید برای حفظ روحیه و لذت بردن از روند اسباب کشی، این چند قدم ساده را دنبال کنید:

اثاث کشی و حمل اثاثیه منزل راحت در اصفهان

بخش اول: آماده شدن برای اسباب کشی
۱. از شر چیز هایی که به آن ها احتیاج ندارید خلاص شوید.

در ابتدا بایستی به بررسی اسباب و لوازم خود بپردازید که چه چیز هایی را باید همراه خود برده و از بردن چه چیز هایی باید صرف نظر کنید.

دلایل زیادی برای نبردن برخی وسایل غیرضروری وجود دارد. ممکن است خانه جدیدتان کوچک تر از منزل فعلی تان باشد،

و یا ممکن است همراه با کسی به خانه جدید نقل مکان کنید که وسایل بهتری نسب به لوازم شما داشته باشد،

و یا اینکه تنها دلیلتان می تواند خلاص شدن از شر لوازم قدیمی باشد که دیگر به آن ها احتیاجی ندارید. در اینجا با چگونگی انجام این کار آشنا می شوید:
فضای محل زندگی جدید خود را بررسی کنید.

ابعاد تمامی اتاق های خانه جدیدتان را محاسبه کرده، سپس لوازم و مبلمان خود را اندازه بگیرید

در این صورت متوجه خواهید شد که چه چیزی در منزل نو تان جا می شود و چه چیزی برای اتاق های خانه تان زیادی بزرگ است.
لوازم خود را در آگهی های اینترنتی به فروش بگذارید.

شما باید این کار را حداقل چند هفته پیش از اسباب کشی انجام دهید تا فرصت کافی را برای فروش لوازمتان داشته باشید.

داشتن چند عکس خوب از اسباب و اثاثیه تان می تواند مردم را به خرید آن ها ترغیب کند.

اما این را هم مدنظر داشته باشید که لوازم خود را خیلی پیش تر از تاریخ اسباب کشی به فروش نگذارید،

چرا که پس از فروش آن ها مجبور خواهید بود برای مدتی بدون لوازم خانه تان زندگی کنید!

شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان به شما سایت دیوار را جهت فروش اثاثیه غیر لازمتان پیشنهاد می کند

فروش تخت و تشک هایتان اندکی مشکل تر از سایر وسایل است. افراد برای خرید تخت از یک غریبه بسیار محتاطانه عمل می کنند. بنابراین باید قیمت کم تری برای فروش آن ها در نظر بگیرید، حتی می توانید توسط دوستان، خانواده و کسانی که شما را می شناسند برای فروش آن ها تبلیغ کنید.
برخی از وسایلتان را برای فروش در حیاط و در دید رهگذران قرار دهید؛ این کار می تواند به فروش لوازمتان کمک شایانی بکند.
وسایلتان را اهدا کنید. ممکن است شما لباس و کفش های قدیمیتان را دوست نداشته باشید، در حالی که بسیاری از مردم هستند که می توانند از آن ها استفاده کنند.
پیش از اسباب کشی یک جشن برگزار کنید و لوازمی را که نمی خواهید گوشه یکی از اتاق ها قرار دهید در این صورت خواهید دید که چقدر سریع میهمانان تان، وسایل را برداشته و با خود می برند.
کتاب هایتان را به یک کتاب فروشی دست دوم بفروشید، یا آن ها را به یک کتابخانه اهدا کنید.
در هفته ای که قصد اسباب کشی دارید، تا جایی که می توانید غذا های موجود در یخچال، فریزر و آشپزخانه را مصرف کنید تا از حمل قوطی های سنگین، غذا های مانده و مواد غذایی یخ زده ای که در حال آب شدن هستند اجتناب کنید.
۲. لوازمتان را برای اسباب کشی بسته بندی کنید. بسته بندی اثاثیه منزل زمان زیادی از شما خواهد گرفت، بنابراین باید از چند هفته قبل بسته بندی لوازم ها را شروع کنید تا زمان کافی برای انجام این کار را داشته باشید. اما این کار را آنقدر زود انجام ندهید که وسایل اطرافتان به هم ریخته شده و لوازم ضروری مورد نیاز، بسته بندی شده باشند. در اینجا کار هایی را که می توانید انجام دهید، ذکر کرده ایم:
کارتن ها و جعبه ها را آماده کنید. شما به تعداد بسیار زیادی کارتن احتیاج خواهید داشت. می توانید آن ها را از فروشگاه مواد غذایی محله خود بگیرید، از آگهی های اینترنتی برای یافتن این جعبه ها استفاده کنید، آن ها را از دوستتان که تازه اسباب کشی کرده است بگیرید، و یا برای صرفه جویی در زمان، آن ها را بخرید.
روی تمامی جعبه ها یادداشت بگذارید. شما باید رو و کنار جعبه هایتان بنویسید که قرار است به کجا برده شوند تا هنگام اسباب کشی بتوانید آن ها را سازماندهی کنید.
لوازم ضروری تان را به صورت جداگانه در یک جعبه قرار دهید. این کار را صبح و یا شب پیش از اسباب کشی انجام دهید. این جعبه باید شامل لوازم ضروری حمام مانند خمیردندان، شامپو، صابون، میله های دوش و پرده، و همچنین شامل تمامی لوازم مورد نیاز برای گذراندن شب مانند روتختی، پتو، بالش، و لباس خواب تان باشد. همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی توانند بدون کافئین (چای) زندگی کنند، قهوه ساز، چایی و کتری تان را نیز با لوازم ذکر شده، بسته بندی کنید.

شرکت خدمات اسباب کشی

لوازم هر اتاق را در یک جعبه جداگانه قرار دهید. کتاب، دفاتر و مدارک تان را جدا از لوازم دیگر بسته بندی کنید تا پس از اسباب کشی بتوانید آن ها را به راحتی پیدا کنید.
در منزل تان یک “ایستگاه بسته بندی” ایجاد کنید. به جای به هم ریختن همه اتاق ها، یک اتاق را در نظر گرفته و تمامی جعبه ها را در آن قرار دهید.
ابزارآلات و تجهیزات خود را در یک جای مطمئن نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که جعبه ابزار شما هنگام جا به جایی دم دست است تا بتوانید پس از اسباب کشی از آن ها استفاده کنید. شما می توانید آن را در جعبه لوازم ضروری خود قرار داده و یا آن ها در داخل کامیون حمل اثاثیه یا ماشین خود نگه دارید.
حواستان به مدارک ضروری تان باشد. هر مدرکی که مربوط به خانه قبلی، خانه جدید و یا اسباب کشی است را نزد خود نگه دارید. آن ها را همراه با دیگر مدارک تان بسته بندی نکنید تا بتوانید هر چه سریع تر به آن ها دسترسی داشته باشید.
۳. قبل از اقدام به اسباب کشی، از چند نفر از دوستانتان درخواست کمک کنید. شما باید از پیش به آن ها زمان اسباب کشی را اطلاع دهید. به آن ها ایمیل بزنید و یا با آن ها تماس بگیرید تا از آن ها برای روز اسباب کشی کمک بخواهید.
پاداش به دوستان را به خاطر کمکی که به شما کرده اند فراموش نکنید. این موضوع صحیح است که آنان از سر مهربانی، و بی هیچ چشم داشتی به شما کمک می کنند، ولی بهتر است پس از نقل مکان آن ها را به یک رستوران دعوت کنید و یا در منزل جدیدتان آنان را به پیتزا و نوشیدنی دعوت کنید.
۴. اقبل از این که اسباب کشی را انجام دهید با سازمان هایی که وظیفه نصب و راه اندازی امکاناتی مانند برق و … را دارند، هماهنگی های لازم را انجام دهید. با این مراکز تماس گرفته و از وجود سیستم های برقی و گرمایشی در منزل جدیدتان اطمینان حاصل کنید، وگرنه اسباب کشی شما شروع ناخوشایندی خواهد داشت.
امکاناتی که در منزل جدید به آن ها احتیاج دارید عبارتند از آب، گاز، برق، تلفن، تلویزیون، اینترنت، لوازم امنیتی و زباله دانی .
فراموش نکنید که پس از اسباب کشی، به مراکزی مانند اداره پست، بیمه، بانک و ثبت خودرو آدرس جدید خود را اعلام کنید.
همچنین شما باید جا و آدرس مکان هایی مانند بیمارستان، ایستگاه آتش نشانی، ساختمان شهرداری، فرمانداری، اداره پست، پارک منطقه، بیمارستان دامپزشکی، کتابخانه، حمل و نقل عمومی و مدرسه را در اطراف محل زندگی جدید خود پیدا کنید.

اصول اسباب کشی

 

بخش دوم:اسباب کشی توسط خودتان
۱. یک وانت یا کامیون اجاره کنید. اگر می خواهید خودتان کار های مربوط به اسباب کشی را انجام دهید، باید ترتیبی اتخاذ کنید که صبح روز اسباب کشی یک وانت در دسترس داشته باشید. از پیش همه چیز را هماهنگ کنید تا برای اجاره وانت (یا کامیون) با قیمت مناسب در فصل شلوغ اسباب کشی به مشکل بر نخورید.
قیمت های شرکت های مختلف را قبل از هرگونه تصمیم گیری با یکدیگر مقایسه کنید.
۲. صبح زود با وسیله نقلیه خود به مکان مورد نظر بروید تا به ترافیک بر نخورید.
۳. کامیون را بارگیری کنید. اگر برای بارگیری کامیون از پیش برنامه ریزی کرده باشید و دوستانتان هم به کمک شما بیایند، مشکل بزرگی پیش رو نخواهید. در ادامه چند مورد از اقداماتی را که باید هنگام بارگیری کامیون مد نظر داشته باشید، ذکر می کنیم:
حداقل از دو نفر از دوستانتان بخواهید که جلوی در خانه بایستند تا بتوانند اسباب و اثاثیه را از داخل خانه به سمت وانت یا کامیون دست به دست کرده و آن ها را به درستی در پشت وانت بچینند.
قطعات و لوازمی را که قابل جداسازی هستند، از یکدیگر جدا کنید. لامپ ها، میز ها با پایه های قابل جدا سازی، قفسه های کتاب و سیستم های صوتی و تصویری خود را جمع کنید.
مراقب اثاثیه خود باشید. تمامی بخش ها را با کاغذ های بسته بندی، نایلون های حبابدار ضربه گیر یا چسب نواری بپوشانید تا بتوانید آن ها را در کامیون بارگیری کنید.
اول از همه لوازم و جعبه هایی را که از همه سنگین تر هستند بارگیری کنید. لوازم سنگین می توانند شامل یخچال، ماشین لباسشویی، خشک کن و دیگر لوازم خانگی باشند.
سنگین ترین جعبه ها را بارگیری کنید. آن ها را مانند آجر روی هم چیده و دیواری از جعبه ها در پشت کامیون درست کنید. برای محکم تر نگه داشتن جعبه ها از چیدمان T شکل درست مانند آجر های یک خانه استفاده کنید. از جعبه های یک اندازه برای این کار استفاده نکنید. روی هم چیدن جعبه ها به شکل دیوار می تواند فضای آزاد بیشتری را در پشت کامیون در اختیارتان بگذارد.
سپس لوازم بلند تر خود، مانند تخت خواب و قفسه ها را داخل کامیون بارگیری کنید. آن ها را به دیواره های کناری کامیون تکیه دهید.
حال، بقیه جعبه ها را بارگیری کنید.سنگین ترین جعبه ها در زیر، جعبه های متوسط را وسط و سبک ترین جعبه ها را روی آن ها قرار دهید. هر یک از این ردیف ها را با چسب بسته بندی به دیگر ببندید.
باقی لوازم را نیز به بار پشت کامیون اضافه کنید. راز این کار در قرار دادن اسباب و لوازم به شکل فشرده در کنار یکدیگر است؛ البته نه آنقدر فشرده که آماده منفجر شدن باشند!
اطمینان حاصل کنید که در هنگام استفاده از سکوی شیبدار –مخصوص حمل بار- تعبیه شده در پشت وانت، سکو در جای خود به درستی قرار گرفته است: حواستان باشد که قلاب های دو سمت سکو در محل مناسب شان جا بیفتند و مطمئن شوید که سکو در تراز با لبه وانت قرار گرفته و استفاده از چرخ دستی حمل بار را با مشکل روبرو نمی کند. این مرحله معمولا نادیده گرفته می شود.
مطمئن شوید که چرخ دستی که برای حمل بار استفاده می شود آخرین چیزی است که بارگیری می شود، تا هنگام رسیدن به خانه جدید اولین چیزی باشد که به آن دسترسی پیدا می کنید.
۴. با کامیون به سمت خانه جدیدتان راه بیفتید. کامیون را به دقت به سمت خانه جدیدتان برانید. کامیون را آهسته تر و با دقت تر از یک اتومبیل عادی، برانید.
یادتان باشد که آهسته برانید و آرام باشید؛ چرا که راندن چنین وسیله نقلیه ای می تواند برای شما اضطراب ایجاد کند.
۵. اسباب و اثاثیه خود را تخلیه کنید. در صورت امکان، در پشتی کامیون را تا حد ممکن به ورودی خانه نزدیک کنید. از افرادی که همراه شما هستند بخواهید حواسشان به موانع سر راه باشد. هنگامی که به در نزدیک شدید، سکوی شیبدار تعبیه شده در پشت کامیون را را بیرون کشیده، و با کمک دوستانتان آن را در جای مناسب در نزدیکی ورودی خانه قرار دهید.اطمینان حاصل کنید که سکوی شیبدار کامیون در جای خود محکم شده است. سپس این کار ها را انجام دهید:
برای قرار دادن هر یک از اثاثیه بزرگ در جای مناسب خود، برنامه ای از قبل تهیه کرده باشید. کسانی را که لوازم شما را حمل می کنند، همراهی کنید تا به آن ها نشان دهید اثاثیه بزرگ مانند مبلمان، تلویزیون، کابینت ها، تخت خواب ها، کمد ها، پا تختی ها و و… را کجا باید قرار دهند.
لوازم کوچک تر را در اتاق های دیگر قرار دهید تا هنگام جا به جایی اسباب و لوازم بزرگ تر جلوی دست و پای تان را نگیرند. می توانید یک سری یادداشت درباره جای اسباب و اثاثیه روی دیوار های خانه قرار دهید.
۶. وانت یا کامیونی را که اجاره کرده اید، پس دهید. هماهنگی های لازم را برای بازگرداندن وسیله نقلیه در همان روز و یا صبح روز بعد، از قبل انجام دهید. شرکت باربری سپند بار دارای شعبات زیادی است که می توان باربری شمال تهران ، باربری غرب تهران ، باربری شرق تهران و باربری مرکز تهران را نیز نام برد ، این موسسه های باربری هر کدام در منطقه خاص خود کار اسباب کشی را انجام می دهند

باربری مطمن برای اسباب کشی

 

بخش سوم: استفاده از یک شرکت باربری برای اسباب کشی
۱. برای یافتن بهترین شرکت باربری، تحقیق کنید. اگر قصد دارید اسباب کشی خود را با کمک یک شرکت باربری انجام دهید، باید پول بیشتری صرف کنید. اما از طرفی خودتان را از شر استرس جا به جایی جعبه ها، رانندگی وانت یا کامیون و تخلیه اثاثیه خلاص می کنید. یافتن شرکت باربری مناسب یک مسئله بسیار مهم است؛ بنابراین شما باید پیش از تصمیم گیری به خوبی تحقیق کنید.
اول، از اینترنت استفاده نکنید. اینترنت راحت ترین راه برای گیر افتادن در دام کلاهبردار ها است. به جای آن، لیست موجود در دفترچه تلفن تان را چک کنید، با یک بنگاه املاک محلی تماس بگیرید، یا از توصیه های دوستان خود استفاده کنید.
شرکت باربری را انتخاب کنید که حدود هزینه اسباب کشی را به شما اعلام می کند. در صورتی که از دادن قیمت به شما طفره می روند، بهتر است تلفن را قطع کنید!
اطمینان حاصل کنید که شرکت منتخب شما کار را خودش انجام می دهد و آن را با یک قرارداد جایگزین به شرکت دیگری نمی سپارد.
همچنین از شرکت بخواهید تا لیست حقوق و مسئولیت های مشتری را در اختار شما قرار دهد.
تا جایی که می توانید درباره شرکت مورد نظر اطلاعات جمع آوری کنید. سعی کنید شرکتی را انتخاب کنید که حداقل ده سال سابقه کار داشته باشد.
از آن ها درباره خدماتی که ارائه می دهند بپرسید و از آنان بخواهید تا لیستی از سوابق کاری شان را در اختیار شما بگذارند.
۲. هنگامی که تحقیقات شما به دو یا سه شرکت محدود شد، از اینترنت برای اطمینان از قانونی بودن این شرکت ها استفاده کنید. سعی کنید تا به شماره پروانه سازمان باربری و آیین نامه این شرکت ها دسترسی پیدا کرده و اطمینان حاصل کنید که اسباب و اثاثیه شما را بیمه می کنند.
ابتدا SafeSys.org را چک کنید. شماره پروانه سازمان باربری و آیین نامه شرکت ها را وارد کرده و اطلاعاتی را که سایت در اختیارتان قرار می دهد با دقت مطالعه کنید.
اطمینان حاصل کنید که شرکت در “سایت بیمه و گواهینامه FMCSA” ثبت شده است.
و در آخر گزارش ارائه شده را به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت، چک کنید.
۳. از شرکت باربری بخواهید بررسی های لازم را انجام دهد. شرکت یک نماینده را به منظور بررسی تمامی اسباب و لوازم، و همچنین اعلام هزینه اسباب کشی ، به منزل شما می فرستد. آن ها هزینه ها را بر اساس اسباب و اثاثیه ای که در منزل شما می بینند اعلام می کنند.
از کار کردن با شرکت هایی که هزینه را تنها براساس اندازه و متراژ لوازم شما تخمین می زند، اجتناب کنید.
اگر قصد دارید بهترین شرکت را برای اسباب کشی انتخاب کنید، می توانید از دو یا سه شرکت بخواهید که برای بررسی به منزل تان بیایند و سپس شرکتی را انتخاب کنید که بهترین خدمات را با قیمت مناسب ارائه می دهد. این کار می تواند تا حدودی وقت گیر باشد.
۴. با شرکتی که انتخاب کرده اید قرارداد ببندید. سر قیمتی توافق کنید که هم به نفع شما و هم به نفع شرکت باشد؛ تنها قراردادی را امضا کنید که در آن جزئیات به دقت بیان شده و مناسب با انتظارات شما باشد. هرگز یک قرارداد خالی را امضا نکنید. هنگام بستن قرارداد درباره تاریخ دقیق اسباب کشی تصمیم بگیرید.
۵. همزمان با کارگران شرکت راه بیفتید. حالا که شرکت باربری مورد نظرتان را انتخاب کرده و درباره تاریخ اسباب کشی نیز تصمیم گرفته اید، باید برای روز اسباب کشی آماده شوید. شما هیچ اسباب و اثاثیه سنگینی را بلند نخواهید کرد، اما باید هنگامی که کارگران مشغول تخلیه و انتقال بار شما از کامیون هستند، حسابی حواستان را جمع کنید. مگر آنکه از پیش همه چیز را هماهنگ کرده باشید تا در روز اسباب کشی حضور نداشته باشید.
هنگامی که کارگران مشغول خالی کردن بار هستند، از سر راه آن ها کنار بروید. به آن ها پیشنهاد کمک نداده و تنها در صورتی که سوال دارند، به پرسش هایشان پاسخ دهید.
به کارگران پاداش بدهید. بعد و یا حین کار کارگران، برایشان نهار سفارش داده و حتما به آن ها انعام خوبی دهید.

بخش چهارم:لذت بردن از خانه جدیدتان

۱. جعبه های اثاثیه تان را باز کنید. احتمال دارد پس از اسباب کشی احساس دستپاچگی به شما دست بدهد. صبور باشید و به محض رسیدن به خانه جدید، خود را مجبور به باز کردن جعبه های اثاثیه خود نکنید. قدم به قدم این کار را پیش ببرید و تا به خودتان بیایید، می بینید که محل زندگی جدیدتان کاملا آماده است. در اینجا کار هایی را که می توانید به این منظور انجام دهید، ذکر شده است:
جعبه لوازم ضروری تان را اول از همه باز کنید. اگر نیاز به دوش گرفتن و یا استراحت دارید، پرده حمام و تخت خواب خود را پیش از هر چیزی آماده کنید.
سعی کنید جعبه لوازم آشپزخانه تان را هر چه زودتر باز کنید. درست است که نیاز به استراحت دارید، اما شما نمی توانید برای همیشه از بیرون غذا سفارش دهید! هرچه زودتر آشپزخانه تان را سر و سامان دهید، زودتر می توانید به زندگی عادی خود بازگردید.
قطعات اسباب و اثاثیه بزرگ تر را در اتاقی که باید قرار گیرند، سر هم کنید.
هر روز تا جایی که توان دارید، کار کنید. شما نمی توانید باز کردن جعبه ها را ماه ها طول دهید، اما خستگی پس از اسباب کشی اجتناب ناپذیر است؛ بنابراین شروع به باز کردن جعبه ها کرده و این کار را تا زمانی که احساس می کنید نیاز به استراحت دارید، انجام دهید. یادتان نرود که زمانی را برای لذت بردن از محله جدیدتان صرف کنید.
۲. خرید کنید. هنگام باز کردن جعبه های اثاثیه، نیاز به خرید یک سری لوازم خواهید داشت. خریدتان می تواند شامل رفتن به فروشگاه مواد غذایی برای پر کردن یخچال، خرید اثاثیه و مبلمان مورد نیاز یا جایگزین کردم لوازمی باشد که قادر به پیدا کردن آن ها نیستید.
قدم به قدم کار را پیش ببرید. اگر واقعا به لوازم جدید زیادی احتیاج دارید، برای خرید آن ها یک روز کامل وقت بگذارید. اما اگر به چیز های کمی احتیاج دارید، مجبور نیستید خرید خود را یک باره انجام دهید.
۳. محله جدید خود را بشناسید. هنگامی که روند باز کردن اثاثیه خود را تا جای زیادی پیش برده و یا اگر احتیاج به استراحت دارید، می توانید زمانی را صرف شناخت محله تان کنید. این یک روش عالی برای ایجاد احساس راحتی و صمیمیت با محله جدیدتان و همچنین امید به پایان یافتن استرس های ناشی از اسباب کشی است . در اینجا کار هایی را که باید انجام دهید، شرح داده شده است:
به پیاده روی بروید. قدم زدن نه تنها استرس را از شما دور کرده و بدن شما را ورزش می دهد، بلکه شما را با محله جدیدتان آشنا کرده و به شما این امکان را می دهد که همسایگان خود را شناخته و ببینید چه پارک ها و مغازه هایی در نزدیکی شما قرار دارند.
از طریق اینترنت و یا روزنامه محلی جاذبه های فرهنگی، کافه ها یا رستوران ها را بیابید. ببینید چه چیزی در محله جدیدتان انتظارتان را می کشد.
به دوستان خود در شبکه های اجتماعی درباره اسباب کشی تان اطلاع رسانی کنید. ببینید که آن ها چه توصیه هایی برای اینکه به کجا بروید یا از کجا خرید کنید دارند.نه تنها دوستانتان، بلکه افرادی که نمی شناسید نیز به شما پیشنهاداتی در این باره ارائه خواهند داد.
همسایه های خود را بشناسید. با مردمی که در محله شما هستند دوستانه برخورد کنید. این کار به شما کمک می کند تا دوستان جدیدی در محل زندگی تان پیدا کرده و از توصیه های آن ها درباره محله جدیدتان استفاده کنید.

شرکت باربری سپند بار با ارائه خدماتی تخصصی در این زمینه شما را همراهی خواهد کرد و به صورت تخصصی امور بسته بندی اثاثیه منزل و حمل اثاثیه منزل را برای شما انجام خواهد داد

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *