بسته بندی و حمل تلویزیون در اصفهان

نحوه بسته بندی و حمل تلویزیون در اصفهان

شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان ظریف بار در مورده نحوه بسته بندی و حمل تلویزیون در اصفهان نکاتی را تهیه نموده است

با خواندن نکات زیر میتوانید به راحتی و بدون آسیب به اثاثیه و تلویزیون خود کار حمل اثاثیه منزل را به انجام برسانید

تلویزیون از جمله اثاثیه حساس و گران قیمت هر خانه می‌باشد که حمل و بسته بندی آن باید با دقت کاملی انجام شود. البته در پی تغییرات طراحی تلویزیون ها از گذشته تا به امروز، فرایند جابجایی و باربری در اصفهان  تلویزیون های جدید نسبت به گذشته کمی آسانتر و راحتتر شده است. در گذشته تلویزیون ها بسیار سنگین و حجیم بودند به طوری که برای جابجایی آن، تعداد چهار کارگر نیاز بود تا این وسیله برقی را حمل و بارگیری شود.

اما امروزه تلویزیون ها، بزرگ و پهن هستند و به راحتی میتوان آنرا تنها با دو کارگر جابجا نمود. با این حال همین ابعاد بزرگ باعث شده که این وسایل برقی نسبت به ضربات و فشارها آسیب پذیر تر هستند. به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب به آنها، لازم است هردو فرایند بسته بندی و حمل آنها کاملا به طور اصولی و صحیح انجام گیرد. در غیر این صورت، تلویزیون شما دچار صدمه زیادی شده و در موارد شدیدتر باید آنرا به طور کل تعئیض نمایید؛ این اتفاق میتواند خسارت های مالی زیادی را برای شما به همراه داشته و شما را ناراحت کند

لوازم مورد نیاز برای بسته بندی و حمل تلویزیون در اصفهان

برای جلوگیری از آسیب به تلویزیون در هنگام حمل، باید به طور اصولی و کامل بسته بندی کنید. بسته بندی صحیح، تضمین کننده درصد زیادی از سلامت کالا تا مقصد نهایی میباشد. به طور کلی بهتر است بسته بندی وسایل الکترونیکی با جعبه مخصوص به خودشان انجام شود. چراکه این کارتن ها دارای مقاومت بالایی بوده و مطابق با ابعاد و اندازه وسیله موردنظر ساخته خواهندشد

این موضوع کاملا در حمل تلویزیون نیز وجود دارد. بطوری که بهتر است بسته بندی آن با جعبه مخصوص به خودش انجام شود. در صورتی که جعبه تلویزیون شما از بین رفته و یا دیگر آنرا در اختیار ندارید، می‌بایست آن را با استفاده از وسایل دیگر بسته بندی کنید. برای انجام این کار به وسایلی نیاز است که این وسایل عبارتند از:

  • چسب کارتن
  • پتو یا ملحفه
  • طناب یا تسمه مخصوص حمل بار
  • دوستان یا آشنایان برای کمک
  • صبر و شکیبایی افراد خانواده

بسته بندی تی وی بوسیله پتو جهت حمل اثاثیه منزل

برای بسته بندی و حمل تلویزیون به چیزی بیش از چند پتو و پتد نیاز دارید تا بتوانید هر اینچ از آن را خوب پوشش داده و از وارد شدن هر نوع ضربه و شوک به تلویزیون جلوگیری کنید

شرکت حمل اثاثیه منزل ظریف بار در ابتدای کار، ابتدا یک پتو را برروی زمین پهن میکند و تلویزیون را با احتیاط و به آرامی به صورت ایستاده برروی پتو قرار میدهد. برای محافظت از صفحه نمایش تلویزیون، پتوی دیگری را برروی آن میکشد.

سپس دو پتو را به خوبی دور تلویزیون پیچیده و با چسب کارتن، آن را محکم بچسبانید. چسب کارتن را چند بار دور تلویزین بپیچید تا تمام بدنه تلویزیون بواسطه پتو پوشش داده شود. لازم به ذکر است، سعی کنید از یک چسب کارتن محکم و ضخیم استفاده نمایید تا تلویزیون از آسیب های احتمالی در امان باشد.

جعبه تلویزیون صفحه بزرگ در حمل اثاثیه منزل

اگر جعبه تلویزیون خود را همچنان در اختیار داشتید، به راحتی میتوانید از آن برای بسته بندی و حمل این وسیله الکترونیکی استفاده نمایید. این جعبه ها مخصوص بسته بندی وحمل TV ساخته شده‌اند. در جعبه های مخصوص تلویزیون های صفحه‌نمایش بزرگ، دو لایه مقوا در هر دیوار جعبه به منظور محافظت بیشتر از تلویزیون قرار دارد. علاوه بر جعبه های دوجداره بزرگ، یک سری لایه‌های محافظتی و فوم که در سراسر لبه‌های تلویزیون قرار می‌گیرند.

شرکت حمل اثاثیه منزل اصفهان ظریف بار همراه بهترین راه ها جهت بارگیری و حمل اثاثیه و باربری در اصفهان در اختیار شما قرار میدهد.

این فوم ها در طول حرکت از وارد شدن هرگونه ضربه و شوک به تلویزیون داخل جعبه جلوگیری می‌کنند. باتوجه به آنکه ساختار الکترونیکی تلویزیون های امروزی بسیار حساس است، هرگونه ضربه به صفحه و دیواره آنها میتواند باعث آسیب TV شود. شما می‌توانید این جعبه های بزرگ مخصوص جابجایی تلویزیون را از شرکت های معتبر باربری و یا وانت بار خریداری نمایید.

کمک گرفتن از دوستان یا آشنایان برای حمل راحت اثاثیه

پس از اینکه بسته بندی تلویزیون را چه بوسیله جعبه و چه با استفاده از پتو انجام دادید، باید برای جابجایی آن اقدام کنید. از دوستان یا آشنایان خود درخواست کنید برای جابجایی تلویزیون به شما کمک کنند. تلویزیون را نمی‌توان به تنهایی حمل کرد پس هیچ تلاش بیهوده‌ای برای حمل تنهایی آن انجام ندهید. چراکه مطمئن باشید به دلیل عدم توانایی مهار کردن تلویزیون، در هنگام جابجایی دچار آسیب می‌شود.

با کمک گرفتن از دوستان، از آسیب‌ها و صدمات جسمانی خود جلوگیری خواهید نمود. همچنین، برای سهولت در جابجایی تلویزیون، شما می‌توانید از طناب یا تسمه مخصوص حمل بار برای انتقال تلویزیون استفاده کنید. شایان ذکر است، بهترین جا برای قرار دادن تلویزیون در کامیون باربری، کناره محفظه باری کامیون است.

حمل و جابجایی تلویزیون توسط حمل اثاثیه منزل در اصفهان ظریف بار

هر چه ابعاد تلویزیون بزرگ‌تر باشد، جابجایی آن نیز سخت‌تر خواهد بود. اگرچه تلویزیون های جدیدتر به‌اندازه مدل های قدیمی بزرگ و سنگین نیستند، اما هنوز هم جابجایی آنها بسیار دشوار است، مخصوصاً آنهایی که بزرگ‌تر می‌باشند. در صورت شک و تردید، برای جابجایی تلویزیون از یک چرخ باربری استفاده کنید. این وسیله به شما امکان می‌دهد که اجسام بزرگی که به‌طورمعمول قادر به جابجایی آن‌ها نخواهید بود را توسط خودتان حرکت دهید.

شرکت های باربری و یا وانت بار یکی از بهترین و ایمن ترین گزینه ها برای بسته بندی و حمل انواع وسایل الکترونیکی نظیر تلویزیون محسوب می‌شوند. افراد فعال در این زمینه به خوبی با سختی ها و چالش های موجود در باربری تلویزیون آشنا هستند. به طوری میتوانند این فرایند را کاملا تخصصی و حرفه‌ای برای شما به انجام رسانند.

شرکت حمل اثاثیه منزل ظریف بار خیلی راحت و حرفه ای تلویزیون شما را بسته بندی و بارگیری و حمل میکند.

جهت داشتن یک باربری در اصفهان قوی و اصولی با شماره زیر تماس بگیرید

09130073558

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *